مهندسی آچار فرانسه!

دیگر توضیح ندارد!

مهندسی آچار فرانسه!

دیگر توضیح ندارد!

تبدیل متفاوت تاریخ شمسی به میلادی و بالعکس در آفیس

سلام

جهت حمایت از این وبلاگ، وبسایت شهید رسول را تبلیغ و اطلاع رسانی کنید:

shahidrasul.ir


در پست های قبلی، پستی داشتم که به روشی متفاوت در آفیس تاریخ میلادی رو به شمسی تغییر می داد. اما در بسیاری از ورودی های وبلاگ دیدم که بیشتر به دنبال عکس این تبدیل هستند. از آنجایی که رویه من در آفیس عدم استفاده از ماژول هست، یک روش ساده برای این کار طراحی کردم که تاریخ شمسی رو به تاریخ میلادی تبدیل می کنه:

( فایل اکسل 2007 رو از اینجا می تونید دانلود کنید، حجم: 10 کیلوبایت فرمت: zip در صورتی که اکانت جی میل ندارید از اینجا دانلود کنید. پسورد: kmisagh.blogsky.com. استفاده با درج منبع بلامانع است.)


فرض کنید تاریخ مورد نظر شما در سلول O18 ذخیر شده است:


ادامه مطلب ...

تبدیل دیتابیس اکسس به مای اس کیو ال

یکی از مواردی که به شدت من رو در انتخاب زبان یا نرم افزار برای کار با دیتابیس دچار تردید می کنه،کارایی برای فعالیت مورد نظره. در بسیاری از موارد استفاده از اکسس می تونه امکانات ساده تری رو برای کار با دیتابیس فراهم کنه، و در مواردی دیگه دیتابیس اس کیو الی، رو این حساب بود که دوست داشتم هر کدوم رو بتونم تو اون یکی راحت اضافه کنم. تو مجموعه هایی که دنبالش می گشتم، بهترین چیزی که تا حالا پیدا کردم نرم افزار AccessMySQLConverter.v3.1 بود.

لینک دانلودش رو با سرچ همین واژه در این سایت می تونید رو ایمیلتون دریافت کنید.


بعداً نوشت: اگه ایمیلتون رو بذارید تو قسمت نظرات، خودم نرم افزارش رو براتون می تونم بفرستم.


کلمات کلیدی برای موتور های جستجو:

اکسس دیتابیس مای اس کیو ال بانک اطلاعاتی تبدیل کانورتور مبدل انتقال داده Access databas SQL MySQL Converter